2012. június 27., szerda

SIX és I'am bizsuk akciósan a C&A-ból

Megint leárazták az ékszeres állványt és persze nekem újra megtetszett pár dolog. Többnyire 1100-800-550Ft-os áron lehet vásárolni aztán gondolom még pár nap és jön a 250Ft-os ár is. Én nem akartam ezt megvárni, mert az utóbbi időkben nagyon lefosztják az állványokat és egyáltalán nem biztos, hogy amit kinéztem magamnak, abból lesz még pár nap múlva is.

SIX karkötő 1100Ft (eredeti ár 2590Ft). Cukorka színek!!! Ezt a karkötőt már hetekkel ezelőtt kiszemeltem magamnak, de az ára miatt nem vettem meg, most viszont nagyon örültem, hogy ezt is leárazták. 



I'am fülbevalók 800Ft (eredeti ár: 1790Ft). Imádom ezeket a 6 páros darabokat. Még februárban vettem egy másik variációban és azóta is sokszor viselem őket (itt). Nagyon tetszik ez a zöld-sárga-arany és fa kombináció.

SIX nyaklánc 800Ft (eredeti ár: 2290Ft) Ilyenkor nyáron nagyon szeretem a fehér póló+farmer kombinációt és egy ilyen nyaklánccal remekül fel lehet dobni. Nagyon szép nyári, feltűnő színe van. 



Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is!

6 megjegyzés:

  1. A fülbevaló tetszik a legjobban! Köszi a tippet, lehet, ma én is benézek! :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem a six karkötő tetszik a legjobban, de a többi is szuper.

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok csajok! Köszönöm! volt még a fülbevaló és karkötő is. Ha a Westendbe mentek akkor ne csak a C&A-ba nézzetek be! Ott van külön SIX és I'am bizsu bolt is ahol szintén megy a leértékelés.

    VálaszTörlés
  4. Oh kár, hogy a Westendbe sose járok, nekem az eléggé kiesik.

    Ilyen nyaklánc volt sötétkékben esetleg nem láttál? Mert vettem nemrég ugyanilyen fülbevalót, sötétkékben a C&A-ba és jó lenne hozzá a nyaklánc is.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Westendben nem volt tuti. Holnap megyek vissza és ha gondolod megnézem neked, hátha tettek ki újakat, de ha nem jársz erre, akkor nem tudom...
      Nekem annyi az előnyöm, hogy a Westendtől fél percre dolgozom és kettőre lakom:)

      Törlés
  5. Megnéztem és bár valóban tettek ki új dolgokat, de sötétkékben nem volt nyaklánc.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...